• Kun sivusto päivitettiin 3.8.1 alkoi ongelma kuvien kanssa.
    Saan uploadattua ne mediakirjastoon ongelmitta.
    Kun laitan kuvan sivulle, enkä kirjoita mitään otsikoksi tai kuvatekstiksi, kuva tulee sivulle ongelmitta.
    Jos yritän laittaa otsikon tai kuvatekstin, kuva ei tule lainkaan sivulle. Tallennettaessa sivu päivittyy, mutta mitään ei tapahdu.
    Jos laitan kuvatekstin vaihtoehtoiseen laatikkkoon, tulee näkyville vain thumbnail.

Eli jos en halua kuvaan mitään infoa, kuvan saa esille ok, mutta mitään otsikkoa tai kuvatekstiä ei voi laittaa tai homma kusee.
    Pitääkö vaihtaa takaisin 3.8?

Esillä 6 vastausta, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • Teen itse parhaillaan kahta sivustoa 3.8.1 versiolla. Minulla ei ole kyseistä ongelmaa. Vaikuttaa, että vika on teemassasi tai jossakin lisäosassa. Vakio temput:
    – Kokeile WP:n perusteemoilla.
    – Ota pois lisäosat.

Thread Starter dweeb

(@dweeb)

Ei ratkaise eri teemat ongelmaa.
    Pluginine pois otto muutti osittain (kuvateksti käyttäytyy oudosti), mutta nyt pitää sitten ihmetellä, että mikököhän noista plugineista olisi syyllinen..

Thread Starter dweeb

(@dweeb)

Hmm.. jätin yhden pluginin pois, ja saan homman muuten toimimaan, paitsi että kuvateksti, jossa on ääkkösiä, näyttäytyy sellaisena &umlaut säherönä.. korjaan sen kerta toisensa jälkeen, mutta muutokset eivät jää päälle??

Thread Starter dweeb

(@dweeb)

Ratkesi – pitää mennä korjaamaan HTML-muodossa..

Pitäisi tehdä tuo päivitys parillekin sivustolle, mutta en tiedä miten backup tehdään. 🙂

Palveluntarjoaja tarjoaa päivitystä backuppeineen hyvään hintaan, mikä hänelle suotakoon. Mutta tuntuisi kuitenkin hupsulta jatkossa joutua turvautumaan ulkopuolisiin tahoihin näin yksinkertaisissa asioissa. Kun itse kuitenkin päivitämme esim firmamme sivustoa, joka on WP:n päällä. Eihän se nyt niin vaikeata voi olla.

Moderator Sami Keijonen

(@samikeijonen)

Ei olekaan ja hakusanalla Backup WP plugins varmasti löytyy monta hyvää lisäosaa.

Itse harkitsisin myös VaultPressiä.

https://vaultpress.com/

Esillä 6 vastausta, 1 - 6 (kaikkiaan 6)
  • The topic ‘3.8.1 päivityksen jälkeen ongelma kuvien kanssa’ is closed to new replies.