• Ylävalikkorivi kadonnut. Ensin hävisi iphoneista, sitten Android puhelimista, sitten tableteista, nyt niitä ei ole näkyvissä missään enää. Käytössä Starzager teema. Olen päivittänyt ja pääasiassa ihmetellyt mitä tekisin. Voisin vaihtaa teeman jos auttaa, mutta taidoissa vähän puutteita.

    Sivustolle ei pääse ilman salasanaa.

    The page I need help with: [log in to see the link]

Esillä 1 vastausta (kaikkiaan 1)
  • Palautuuko ylävalikkorivi jos otat Starzager teeman pois käytöstä? Mikäli tämä korjaa ongelman suosittelen ottamaan tuosta teeman kehittäjään yhteyttä. Suosittelen myös testaamaan palauttaako lisäosien deaktivointi yläpalkin takaisin käyttöön.

    Todennäköisesti sivuston hostaaja voi myös palauttaa sen toimivasta varmuuskopiosta.

Esillä 1 vastausta (kaikkiaan 1)

You must be logged in to reply to this topic.