Ylävalikot
-
Ylävalikkorivi kadonnut. Ensin hävisi iphoneista, sitten Android puhelimista, sitten tableteista, nyt niitä ei ole näkyvissä missään enää. Käytössä Starzager teema. Olen päivittänyt ja pääasiassa ihmetellyt mitä tekisin. Voisin vaihtaa teeman jos auttaa, mutta taidoissa vähän puutteita.
Sivustolle ei pääse ilman salasanaa.
The page I need help with: [log in to see the link]
Esillä 1 vastausta (kaikkiaan 1)
Esillä 1 vastausta (kaikkiaan 1)
You must be logged in to reply to this topic.